RECENZE - NAPIŠTE NÁM

26.03.2020
• kapelník  |  26.03.2020 21:56:52  |  IP: 91.245.---.---
Maturitní ples 8.X Trutnov - děkujeme moc nás to těší.

13.03.2020
• Maturitní ples 8.X Trutnov  |  13.03.2020 14:23:52  |  IP: 109.80.---.---
Rádi bychom touto formou moc poděkovali za úžasný hudební doprovod během našeho maturitního plesu. Kapela byla skvělá, hudba moderní a nebylo člověka, od kterého bychom slyšeli negativní hodnocení, naopak všichni velice chválili! Moc Vám děkujeme

04.02.2020
• kapelník  |  04.02.2020 22:55:24  |  IP: 91.245.---.---
Děkujeme
• Esteres  |  04.02.2020 18:59:48  |  IP: 89.190.---.---
Chci poděkovat kapele byl to super zážitek,skvělá hudba která neomrzí,přeji vám hodně úspěchů a povedených akcí jako byla tahle mohu jen doporučit

03.02.2020
• kapelník  |  03.02.2020 11:10:00  |  IP: 91.245.---.---
Vážený pane Drašnare, vážíme si spolupráce s Vámi,na Váš ples chodí skvělé publikum, které se chce opravdu bavit a proto se každoročně snažíme připravit něco nového, aby to bavilo nejen nás, ale hlavně Vaše hosty. Na příští sezonu chystáme opět pár překvapení a kromě těch hudebních to bude i nový světelný park. Těšíme se za rok na viděnou a moc děkujeme za krásnou recenzi.
• 6.hokejový ples - Sokolovna Třebechovice  |  03.02.2020 10:39:58  |  IP: 90.183.---.---
Vážený pane Balogu, chceme Vám poděkovat touto cestou za skvěle odvedenou práci celé Vaší kapely. Hráli jste nám šestým rokem a stále jsme maximálně spokojeni. Jak jsem Vám již říkal, že v té naší zemičce se moc nechválí, tak zrovna tady, v tomto případě, asi platí nějaká výjimka. Pochval na Vaši adresu jsem totiž slyšel od plesu již několik! Již před naším společným druhým plesem jsem si říkal, jak by asi naše spolupráce mohla dlouho trvat, přece jen hrozí, že byste se mohli okoukat, oposlouchat. Doposud se nic takového nestalo ani náhodou. Jste prostě profíci a proto i letos na Vás přišlo cca 450 účastníků plesu, kteří se skvěle bavili. Byl "plný barák". Nejsem žádný velký odborník přes hudbu, ale troufnu si tvrdit, že jsem ještě lepší kapelu na plese nezažil.A že těch plesů jsem pár, vzhledem ke svému věku, absolvoval. Naprosto komplexní zážitek!
Ještě jednou díky Vám všem!
Roman Drašnar za pořadatele

27.01.2020
• kapelník  |  27.01.2020 04:59:30  |  IP: 91.245.---.---
Tak přátelé plesová sezona je v plném proudu a pro letošní rok jsme si pro Vás nacvičili celou řadu novinek v našem repertoaru:
Shakira-Waka,waka, Jonas Brothers - Only Human, Camila Caballo - Havana, Sia -Chandelier, Flames, Dance monkey, Billy Idol - Rebell Yell, Medusa -Piece of your heart, Justin Timberlake a M.Jackson - Love never felt so good, Lady GAGA a Bradley Cooper - Shallow, Robin Schulz feat Erika Sirola - Speechless, Clean Bandit - Rockabye a ještě pár dalších jako překvapení.
Už se na Vás moc těšíme a doufáme že i vy na nás a pořádně to rozjedem.

12.09.2019
• Svatba Hostinec Klokočov  |  12.09.2019 11:38:45  |  IP: 90.177.---.---
Jste báječný! Díky Vaši kapele byla naše svatba opravdu nezapomenutelná. Skvělá domluva, i přes nepřízeň počasí, kdy jsme chtěli tančit hlavně venku, vše dobře dopadlo a parket nakonec nebyl prázdný. Vaše hity jsou super, všichni členové profesionálové. Moc děkujeme panu Balogovi, že i den před svatbou zorganizoval kapelu, aby přijela o hodinu dříve. A opouštela nás o hodinu později. Vážíme si toho. Vytvořili jste pro nás opravdu nezapomenutelný zážitek. Se srdečným pozdravem Monča a Fanda Bůžkovi

09.09.2019
• kapelnik  |  09.09.2019 10:36:32  |  IP: 91.245.---.---
Vážení novomanželé Šimonovi,
děkujeme za vřelé přijetí, i slova chvály a přejeme hodně štěstí na
společné cestě životem.

06.09.2019
• Svatba Horní Brusnice Penzion na Kopečku  |  06.09.2019 08:08:39  |  IP: 213.168.---.---
Jste fantastický díky vaší hudbě je bude naše svatba nezapomenutelná. Skvěle odhadla hudba podle nálady hostů. Perfektní ozvučení a nádherný zpěv. zpěvačky a pana klavesaka. Perket byl stále plný a veselý. Děkujeme Jana a David Šimon

Nový vzkaz
nick
text